مظلومی: بازی سنگین در فینال جام حذفی توان استقلال را كم كرده بود
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، 'پرویز مظلومی' در جمع خبرنگاران ضمن تبریك سال نو، خاطرنشان كرد: بازی بسیار سنگینی برابر تیم قدرتی نسف قارشی داشتیم و حریف نیز با استفاده از روشی تدافعی ،راههای نفوذ را به روی مهاجمان ما بسته بود.

وی افزود: نماینده ازبكستان برای كسب یك امتیاز آمده بود كه با دفاع متمركز به هدف خود نیز دست یافت.

مظلومی اظهار داشت: متاسفانه بازی با شاهین بوشهر تاثیر منفی خود را در نیمه دوم به روی نفرات ما گذاشت به طوریكه نسف قارشی فرصت های خوبی بری گلزنی به دست آورد. ما در نیمه نخست برتر بودیم و اگر قدر فرصت های خود را می دانستیم به پیروزی می رسیدیم . گلزنی در دقایق ابتدایی می توانست كار مهاجمان استقلال را برابر دفاع كند نسف قارشی راحت كند.

وی در پاسخ به صحبت های یك خبرنگار كه معتقد بود استقلال برای گلزنی تنها به ارسال توپ های بلند روی آورده بود اظهار داشت: این حرف را قبول ندارم چراكه ما راه های گوناگون را امتحان كرده و اگر مهاجمان دقت بیشتری داشتند به گل دست پیدا می كردیم.

مظلومی در خصوص تعویض آرش برهانی گفت: برهانی دوندگی زیادی داشت اما در روز خوب خود نبود و به جای وی اسماعیل شریفات را به میدان آوردیم تا از سرعت بالای خود استفاده كند كه این مهاجم نیز دو فرصت خوب را از دست داد.

وی خاطرنشان كرد: زمانی كه دو مهاجم اصلی ما عملكرد خوبی نداشتند، می داوودی و شریفات را به میدان آوردیم كه آنها نیز در گلزنی ناموفق بودند.

مظلومی با اشاره به بازی های فشرده استقلال گفت: در لیگ برتر و آسیا بازی های فشرده و سنگینی داریم كه باید نیروی خود را برای این مسابقات تقسیم كنیم و نمی دانم به چه دلیل دیدارهای لیگ برتر در فاصله زمانی اندك برگزار می شود.

وی ادامه داد: به این مساله باید مصدومیت های بازیكنان استقلال را هم اضافه كرد كه متاسفانه باعث شده تا كادر فنی در میانه میدان با مشكلات زیادی مواجه شده و حتی بازیكنی برای تعویض نداشته باشیم.

گفتنی است، تیم فوتبال استقلال تهران سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران برابر نسف قارشی ازبكستان با تساوی بدون گل متوقف شد.

3783





:: برچسب‌ها: مرخصی , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: